31 Aralık 2009 Perşembe

Demis Roussos-goobye my love goodbye

Yeni Yılınız Kutlu Olsun..


mutluluk çanları hep sizin için çalsın..
sağlıklı ve huzurlu seneler..

Karamsar..



Cevapsız sorular..
Öyle kemiriyor ki beynimi yeni yıl öncesi.
Yolum uzun..
Karamsarım bilmiyorum varacağım adresi..

30 Aralık 2009 Çarşamba

29 Aralık 2009 Salı

Bu blog..


şehitlerimizin anısına bu gün sustu..

28 Aralık 2009 Pazartesi

Toni braxton: Unbreak My Heart..



Duy Beni Anne..



Eriyorum anne..
her an, her saniye tekliyor minik yüreğim
ve ben tüm gücümle direniyorum elimde resmin.
Oysa acıktım ben anne..
sevgiye açım,dost eline açım,sana açım
doyur beni ne olur.
Bekliyorum anne..
soğuk ayaklarım,perişan halimle
bıkmadan usanmadan bekliyorum gelirsin diye.
Üşüyorum anne..
Güneşim ol ısıt,geceleri sar beni
merhametinle kucakla ninniler söyle bana
Korkuyorum anne..
ölümden değil korkum inan
Yalnızken, karanlıktan korktuğum anda
ne olur anne yanımda ol istiyorum..

25 Aralık 2009 Cuma

Anket..



Blog sayfamın rengi hakkında olumlu olumsuz eleştriler alıyorum bu konuda kararsız olduğum için sizinle paylaşmak istedim ve anket hazırladım ne dersiniz siyah mı beyaz mı..

Siz yazın..



nedendir bilmem başkalarının duygularına ortak olmak empati kurmak daha bir hoşuma gidiyor..onların duygularını paylaşırken daha bir özgür oluyorum veya duygularımı daha iyi ifade edebiliyorum..Gerçekten eli ve yüreği sağlam öyle kişiler var ki yazılarını sıkılmadan tekrar tekrar okuyorum.Bu alanda hedefi olan biri değilim herkes gibi bende içimden gelenleri yazıyorum..
Emeğe saygı diyerek hiç okumadığım kadar okuyor ve diyorum ki ''siz yazın bıkmadan ben okurum sıkılmadan''

Dipnot :Blog yazmaktan vazgeçen bir yazara nisbeten..

Karla Bonoff-All My Life





seriye devam.. içimden bir ses bu gidişle iyi bir arşiv oluşacak şeklinde mırıldanıyor e bende seviyorum kardeşim slow parçaları ne diim :)

24 Aralık 2009 Perşembe

Everything I do -Bryan Adams



sözün bittiği yerde o başlar gözlerinizi kapatın ve dalın uçsuz bucaksız boşluklara..

Format..

Geçen gün format attım kalbime.
Ağırlaştı diyerek faydalı faydasızları bir bir eledim ve sen C'de kuzum dosyasının içinde karşıladın beni.
Dün gibi hatırlıyorum tarih 03.08.1997 Pazar
o ara dowland ettim seni içime
virüs taşır mı taşımaz mı düşünmeden
sağ lobuna tıklayıp zihnimin, gizliyi işaretledim
sonra kuzum adını verdiğim dosyanın bıraktım en yumuşak yerine
ardından şifre koydum harflerden ve rakamlardan oluşan
sadece benim bildiğim herkesten gizlediğim ol diye..

righteous brothers - hayalet

agresifboy.blogspot.com | izlesene.com



herkesin arşivinde bulundurduğunu umuyorum,sanıyorum,istiyorum :) kaybedilen sevgilinin ardından izlenecek daha iyi bir film olamaz olmamalı yalan mı..

23 Aralık 2009 Çarşamba

Berlin-Take my breath away

agresifboy.blogspot.com | izlesene.com



ne bıraktıysa bende o zamandan kalan alayı canlandı teker teker ne parça ama...

Kahve..


-Her kahve aynı tadı taşımaz..
Nerede içiyorsan, kiminle içiyorsan ona göre değişir
-Sahilde oturduğun rüzgarlı bir sonbahar günü,en sevdiğin dostun ağlarken içtiğin kahvenin tadı kederlidir..Kahve telvesine yüreğinin acısı karışır
-Bir pazar öğle sonrası annenin ''hadi bir kahve yap da içelim'' dediği kahve huzurludur..Köpükler annenin göz bebeklerine yansır...Dudağının kıyısında kalan küçük bir gülümsemedir..
-Bir gece vakti zil zurna sarhoş birinin içtiği kahve düşülen kuyudan çıkma çabasıdır..Koyu kıvamlı kahverengi bir ipe tutunur çıkarsın..çıktığın an uyuyakalırsın ferahlıktır ..
-Dostlarla içilen kahve neşelidir..Kahkahalar köpüklerin üzerinde yüzer..
-Tek başına gece vakti balkonda içtiğin kahve yalnızlıktır.. Acıdır tadı..Ama garip de bir keyfi lezzeti vardır..
-Baban için yaptığın kahve sevgi doludur..Çay bardağında, az şekerli..Kahve gibi görünmez sana..Ama sıcaktır dumanı tüter kokusu büyülüdür..
-Beklemediğin bir anda sana uzatılan kahve başkadır..Isıtır insanın içini..
-Yorgun olduğunda içtiğin kahve hafifletir seni..Kendine getirir,unutturur günün ağırlığını..
-Kahve aynı kahvedir belki köpüğüyle, rengiyle,dumanıyla aynı kahvedir ama içilen kahveler ruhunun süzgecinden geçer ve tadları değişir her kahve aynı değildir bu yüzden..

Kahve dostluktur,arada bakılan fallardır,hatırdır 40 yıl unutulmayan..

İhtiyar..


anlat ne olur ihtiyar anlat
hayat neler alıp götürdü senden.
an gelsin güldür beni an gelsin ağlat
bir yudum mutluluğa hasret giderken..

22 Aralık 2009 Salı

Esmer..



E' llerimi uzatamasamda
S' ana tut diye
M' aziye geri dön dön ve bak
E' lbet göreceksin
R' enkli dünyanda siyah beyaz beni
İ' llede sen sen diye yanarken bedenim
M' azimde hatırlıyacağım seni ve kömür karası gözlerini...

Gölbaşı Natural..


Gölbaşı Natural (izmit-Gölcük)
süper derecede dinlendirici, ses yok ,gürültü yok tüm kalbimle tavsiye edebilirim..
ilgilenenler için http://www.golbasinatural.com/ amcam olur sahipleri bi kıyak yapayım istedim baba yarısına ücretsiz reklam hesabı :)

21 Aralık 2009 Pazartesi

Bardak ve Çaydanlık..


Ne kadar kibirli dursa da
Bardağın önünde eğilir çaydanlık
Öyleyse bu büyüklenme niye?
Bu kibir bu gurur niçin?
Mütevazi ol, hatta bir adım bile geçme gurur kapısından;
Bardağı insan bunun için öper daima alnından…
Erkin VAHIDOV

Pıtırcık :)



bizimki her zaman sırtında taşır sevdiklerini kime benzedi bilmem :P

biraz şımarık, biraz nazlı..
vemiyyoo, ditti, biyaak :D diyerek konuşur dili döndüğünce kendi şivesiyle..

Vicdan..




Kalmadı sana esir hiçbir kul
Şimdiki kalplerde arada bul..

Eskiyi getir yeniyi götür..



19 Aralık 2009 Cumartesi

Canım sıkkın..

Hava şartları aslında pek ruh halimi etkilemez fakat nedense bugün sıkıntıdan midem bulanıyor şu anda olmam gereken yerde değilim aynı zamanda pişmanda değilim.Gebze'de şirket toplantısı yapılırken ben klavyenin tuşlarını okşuyor ve sıcak çayımı yudumluyorum ohhh anlatırken bile yağlarım eriyor Aslında gitsem içimi dökecektim söylenecek çok şey var içime attıklarımı boşaltıp deşarj olabilirdim olsun bende toplantıya katılmayarak koydum tepkimi iyi mi iyi iyiii :) aynı zamanda bloğumu okuyup beni şutinger yapma şanslarıda var umurumda değil en basitinden bir örnek bir önceki toplantıda şirketimiz hakkında verip veriştiren resmen şirketin aleyhinde propaganda yapan adamlara gözümün önünde üstün hizmet sertifikası verilmişti tabi şok olmuştum(kıskançlıkla alakası yok hee) hangi kriterlere göre değerlendirilip seçildikleri hala zihnimde cevapsız bir sorudur.neyse zaten hava sıkıntılı bende üzerinize doğru negatif enerji yaymayayım saygılar, sevgiler, dualar...

Çaba..


Kalbimin derinliklerinde sahte bakışlarının
uğraştığım fakat çıkartamadığım izleri var..

18 Aralık 2009 Cuma

Yunus Emre (Beyaz Kuşak)..



iyi mi ettik kötü mü ettik bilmiyorum ama ok yaydan çıktı
Adam basbayağı taekwondocu oldu ileride annesine yanlış bir hareket yaptığımda kiyaaa diye bir ses duyarım endişesi ile yaşıyorum ne diyelim hayırlısı olsun :P

Gözlerin..


Bir denizdir gözlerin
köpüren dalgalardır sevdamın kumsalında
Heyecanımdır,tiryakiliğimdir gözlerin
kaçınılmaz, usanılmaz çünkü dayanılmaz güzel
ve korkumdur gözlerin yitmekte var uçurumunda
bağlanmakta zincirlerine şiir gibi şarkı gibi özlenen mektup gibi
Bir sıcaklık gözlerin gözlerini çok özledim....

16 Aralık 2009 Çarşamba

Vesvese..



hey kalbim saat üç çeyrek sisli bir gece
soldan sağa yukarıdan aşağı sihirli bilmece
kalbim duracak inan peşimde vesvese..

15 Aralık 2009 Salı

Pıtırcık ve Muzurcuk :)


Hayal dünyamın vazgeçilmez kahramanları..



Bir daire parası..



Bundan 29 sene evvel dile kolay söylerken kolay da yazarken zoruma gitti nedense vay bee yaşlanmışım Daha 3 yaşındayken 1,5 m ipi büyük bir iştahla yutmuşum ve çocukluğumun her senesinin 2 bilemedim 3 ayının hastanelerde geçtiği süreç başlamış sebep yuttuğum ip ciğerlerime yapışmış anlayana kadar ciğerler stop neyse uzun hikaye.. Annemle ara sıra oturup sohbet ederiz geçmişten bugünlere onun eskisi hep benim baş ucumda olduğu için dinlemek hoşuma gider rahatsızlığımdan sebep çok ağlarmışım gecelerce hiç durmadan ve birgün bir yakını çocuğu aya doğru tut ve dua et yaşarsa yaşar demiş anlatırken gözleri dolmuştu hiç unutmam tabi kıyamamış evlada kıymak kolay mı baba olunca anlarsın demişti ve ben şimdi 8 ve 1,5 yaşlarında 2 çocuk sahibiyim anlıyorum anne seni çok iyi anlıyorum..
bu süreçte maddi sıkıntılarımız olduğu için girdikleri bir kooperatiften çıkmak zorunda kalmışlar yani anlıyacağınız bir daireye ve ölçülemeyecek değerlere mal olmuş benim yaşantım ne zaman konu açılsa sıkıca sarılıp boynuma feda olsun der feda olsun...
Zaman zaman bu sebepten dolayı kendimi sorguladığım olur bir daire parası eder miyim acaba diye anneme kalırsa ederim bana kalsa etmem az çok beni tanıyan kişiler olarak size de sorayım istedim.
Edermiyim bir daire parası ?

14 Aralık 2009 Pazartesi

Offfffffff..


13 Aralık 2009 Pazar

Girdap..

Beni al..

Pinhani ile kavak yelleri sayesinde tanıştım maksadım reklamını yapmak değil zaten ihtiyaçları olduğunuda sanmıyorum yaşım itibari ile tarzları pek bana göre değilse de yorumları beni çok etkiliyor nerden estide bloğuna konu oldu derseniz esti bir yerlerden herneyse nette dolaşırken pinhaniyi dinleyesim geldi ve beni al parçasını seçiverdim dinledikçe empati kurdum istem dışı ve sadece birkaç dakikalığına O'oluverdim(O kendini biliyor :P ) böyle sıkıntıdaki biri için duygu ve düşüncelerini anlatacak en iyi sözler pinhaninin beni al şarkısından çıktı diye düşündüm helal olsun :) sonra bir resim seçip ekledim altına sessizce mırıldanarak...(bir yerlerden okunmuş olmak ümidiyle..)




Biraz önce uyurken seni koynuma aldım
Dudağından öperken uykudan uyandım
Sana böyle uzakken seni bir daha sevdim
Yanına gelebilsem bir daha dönmezdim ...

11 Aralık 2009 Cuma

Ben Kendimim..


Ben kendimim kendimce
hayatımda hiç olmadığım kadar
hür, cesur, çalışkan, korkusuz
ve bir o kadar da duygusal
aynı zamanda agrasifim ben
bazen hırçın, az biraz kırıcı,bazen de yıkıcı
ne girebilirsin dünyama izinsiz
nede yıkabilirsin hayallerimi
dedimya ben kendimim kendimce
az buçuk agrasifçe...


10 Aralık 2009 Perşembe

Bakmak ve Görmek

Anı..

Olay blog yazarı olmaksa geçtim pc'nin başına oturdum :) eğer okumaya devam ediyorsanız bilin ki bir anı anlatıcam :P tak birgün sanal alemde cirit atıyorum baktım çok şık bir Weblog halk dilinde blog anlamına geliyor günlük gibi.. Anılarını,duygularını sanal ortama taşımış mutlu mutlu takip ediliyor dedim nedir bu beyin fırtınası dedi blogspot.Dedim bana bunu açıklarmısın nası oluyo bu dedi ki çok kolay başvurunu yapıyosun onay monay gelmesine gerek yok biraz klavyen kuvvetliyse yardırmaya başlıyorsun. Kafama yatmadı,hoşuma da gitmedi dedim hepsini anladım peki bu işte emek harcayanlar izlenmiyorsa kimse takip etmiyorsa ne olacak ? Zaten öyle bir problem yokmuş ki zaten bende biliyodum öylesine sordum :P yaneee neden böyle bir anı paylaştım onuda bilmiyom açıkçası :D

Nostalji..



Birdir bir yerin dibine giiir diye haykırarak atlardık arkadaşlarımızın üzerinden

ıska geçince savurduğumuz misketi tekrar atabilmek için ''tubana'' derdik tubana,tubana....

sek sek oynamak için ufacık bir tebeşir yeterdi gönlümüzü eğlendirmeye..

ip atlarken takılmayalım diye duyduğumuz heyecanı arar olduk..


ömün arkam sağım solum diye seslenirken parmak arasından kaçamak bakışlar yapardık çünkü saklambaçtı oyunumuzun adı ..
ve şimdilerde mutlulukların heyecanların sanal alemde yaşandığı bir ortamda bu oyunları oynayanları gözler olduk..

9 Aralık 2009 Çarşamba

8 Aralık 2009 Salı

Natural..


Bir elinde cımbız, bir elinde ayna
Umrundamı ki bu dünya..

KUŞKU..


Bugünlerde bir tuhaf insanlar.
Bakışlar bir başka,gülüşler başka, seslenişler başka.
Ne oluyor size heeey ! Nedir bu uyku öncesi dinlenen masal ?
Nedir bu çakma polyanna ayakları..
Herkeste bir soru işareti, herkeste bir ünlem
Derdi beni mi sardı bilmem....

5 Aralık 2009 Cumartesi

RÜYA..


haşa bir cennet çiziyorum karanlığın derinliklerinde nur misali parlayan ak bir kağıt üzerine.kalmasın diye kimse cennetten mahrum masa ve kağıdımın boyu aynı,eni aynı, rengi aynı.Ilık bir rüzgar savuruyor O'na doğru ak kağıdı herkes mutlu kendince herkes şen..

4 Aralık 2009 Cuma

GELDİM..



Öyle bir hal var ki üzerimde ne olduğunu birtürlü kestiremiyorum.Ne yapıyorum,ne istiyorum bilmiyorum.Nedir bu çıkmaz sokak, nedir bu laf salatası offf hadi hayırlısı bakalım ..

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts with Thumbnails