10 Aralık 2009 Perşembe

Anı..

Olay blog yazarı olmaksa geçtim pc'nin başına oturdum :) eğer okumaya devam ediyorsanız bilin ki bir anı anlatıcam :P tak birgün sanal alemde cirit atıyorum baktım çok şık bir Weblog halk dilinde blog anlamına geliyor günlük gibi.. Anılarını,duygularını sanal ortama taşımış mutlu mutlu takip ediliyor dedim nedir bu beyin fırtınası dedi blogspot.Dedim bana bunu açıklarmısın nası oluyo bu dedi ki çok kolay başvurunu yapıyosun onay monay gelmesine gerek yok biraz klavyen kuvvetliyse yardırmaya başlıyorsun. Kafama yatmadı,hoşuma da gitmedi dedim hepsini anladım peki bu işte emek harcayanlar izlenmiyorsa kimse takip etmiyorsa ne olacak ? Zaten öyle bir problem yokmuş ki zaten bende biliyodum öylesine sordum :P yaneee neden böyle bir anı paylaştım onuda bilmiyom açıkçası :D

1 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts with Thumbnails