19 Aralık 2009 Cumartesi

Canım sıkkın..

Hava şartları aslında pek ruh halimi etkilemez fakat nedense bugün sıkıntıdan midem bulanıyor şu anda olmam gereken yerde değilim aynı zamanda pişmanda değilim.Gebze'de şirket toplantısı yapılırken ben klavyenin tuşlarını okşuyor ve sıcak çayımı yudumluyorum ohhh anlatırken bile yağlarım eriyor Aslında gitsem içimi dökecektim söylenecek çok şey var içime attıklarımı boşaltıp deşarj olabilirdim olsun bende toplantıya katılmayarak koydum tepkimi iyi mi iyi iyiii :) aynı zamanda bloğumu okuyup beni şutinger yapma şanslarıda var umurumda değil en basitinden bir örnek bir önceki toplantıda şirketimiz hakkında verip veriştiren resmen şirketin aleyhinde propaganda yapan adamlara gözümün önünde üstün hizmet sertifikası verilmişti tabi şok olmuştum(kıskançlıkla alakası yok hee) hangi kriterlere göre değerlendirilip seçildikleri hala zihnimde cevapsız bir sorudur.neyse zaten hava sıkıntılı bende üzerinize doğru negatif enerji yaymayayım saygılar, sevgiler, dualar...

Çaba..


Kalbimin derinliklerinde sahte bakışlarının
uğraştığım fakat çıkartamadığım izleri var..

18 Aralık 2009 Cuma

Yunus Emre (Beyaz Kuşak)..



iyi mi ettik kötü mü ettik bilmiyorum ama ok yaydan çıktı
Adam basbayağı taekwondocu oldu ileride annesine yanlış bir hareket yaptığımda kiyaaa diye bir ses duyarım endişesi ile yaşıyorum ne diyelim hayırlısı olsun :P

Gözlerin..


Bir denizdir gözlerin
köpüren dalgalardır sevdamın kumsalında
Heyecanımdır,tiryakiliğimdir gözlerin
kaçınılmaz, usanılmaz çünkü dayanılmaz güzel
ve korkumdur gözlerin yitmekte var uçurumunda
bağlanmakta zincirlerine şiir gibi şarkı gibi özlenen mektup gibi
Bir sıcaklık gözlerin gözlerini çok özledim....

16 Aralık 2009 Çarşamba

Vesvese..



hey kalbim saat üç çeyrek sisli bir gece
soldan sağa yukarıdan aşağı sihirli bilmece
kalbim duracak inan peşimde vesvese..

15 Aralık 2009 Salı

Pıtırcık ve Muzurcuk :)


Hayal dünyamın vazgeçilmez kahramanları..



Bir daire parası..



Bundan 29 sene evvel dile kolay söylerken kolay da yazarken zoruma gitti nedense vay bee yaşlanmışım Daha 3 yaşındayken 1,5 m ipi büyük bir iştahla yutmuşum ve çocukluğumun her senesinin 2 bilemedim 3 ayının hastanelerde geçtiği süreç başlamış sebep yuttuğum ip ciğerlerime yapışmış anlayana kadar ciğerler stop neyse uzun hikaye.. Annemle ara sıra oturup sohbet ederiz geçmişten bugünlere onun eskisi hep benim baş ucumda olduğu için dinlemek hoşuma gider rahatsızlığımdan sebep çok ağlarmışım gecelerce hiç durmadan ve birgün bir yakını çocuğu aya doğru tut ve dua et yaşarsa yaşar demiş anlatırken gözleri dolmuştu hiç unutmam tabi kıyamamış evlada kıymak kolay mı baba olunca anlarsın demişti ve ben şimdi 8 ve 1,5 yaşlarında 2 çocuk sahibiyim anlıyorum anne seni çok iyi anlıyorum..
bu süreçte maddi sıkıntılarımız olduğu için girdikleri bir kooperatiften çıkmak zorunda kalmışlar yani anlıyacağınız bir daireye ve ölçülemeyecek değerlere mal olmuş benim yaşantım ne zaman konu açılsa sıkıca sarılıp boynuma feda olsun der feda olsun...
Zaman zaman bu sebepten dolayı kendimi sorguladığım olur bir daire parası eder miyim acaba diye anneme kalırsa ederim bana kalsa etmem az çok beni tanıyan kişiler olarak size de sorayım istedim.
Edermiyim bir daire parası ?

14 Aralık 2009 Pazartesi

Offfffffff..


13 Aralık 2009 Pazar

Girdap..

Beni al..

Pinhani ile kavak yelleri sayesinde tanıştım maksadım reklamını yapmak değil zaten ihtiyaçları olduğunuda sanmıyorum yaşım itibari ile tarzları pek bana göre değilse de yorumları beni çok etkiliyor nerden estide bloğuna konu oldu derseniz esti bir yerlerden herneyse nette dolaşırken pinhaniyi dinleyesim geldi ve beni al parçasını seçiverdim dinledikçe empati kurdum istem dışı ve sadece birkaç dakikalığına O'oluverdim(O kendini biliyor :P ) böyle sıkıntıdaki biri için duygu ve düşüncelerini anlatacak en iyi sözler pinhaninin beni al şarkısından çıktı diye düşündüm helal olsun :) sonra bir resim seçip ekledim altına sessizce mırıldanarak...(bir yerlerden okunmuş olmak ümidiyle..)




Biraz önce uyurken seni koynuma aldım
Dudağından öperken uykudan uyandım
Sana böyle uzakken seni bir daha sevdim
Yanına gelebilsem bir daha dönmezdim ...

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts with Thumbnails