15 Aralık 2009 Salı

Bir daire parası..



Bundan 29 sene evvel dile kolay söylerken kolay da yazarken zoruma gitti nedense vay bee yaşlanmışım Daha 3 yaşındayken 1,5 m ipi büyük bir iştahla yutmuşum ve çocukluğumun her senesinin 2 bilemedim 3 ayının hastanelerde geçtiği süreç başlamış sebep yuttuğum ip ciğerlerime yapışmış anlayana kadar ciğerler stop neyse uzun hikaye.. Annemle ara sıra oturup sohbet ederiz geçmişten bugünlere onun eskisi hep benim baş ucumda olduğu için dinlemek hoşuma gider rahatsızlığımdan sebep çok ağlarmışım gecelerce hiç durmadan ve birgün bir yakını çocuğu aya doğru tut ve dua et yaşarsa yaşar demiş anlatırken gözleri dolmuştu hiç unutmam tabi kıyamamış evlada kıymak kolay mı baba olunca anlarsın demişti ve ben şimdi 8 ve 1,5 yaşlarında 2 çocuk sahibiyim anlıyorum anne seni çok iyi anlıyorum..
bu süreçte maddi sıkıntılarımız olduğu için girdikleri bir kooperatiften çıkmak zorunda kalmışlar yani anlıyacağınız bir daireye ve ölçülemeyecek değerlere mal olmuş benim yaşantım ne zaman konu açılsa sıkıca sarılıp boynuma feda olsun der feda olsun...
Zaman zaman bu sebepten dolayı kendimi sorguladığım olur bir daire parası eder miyim acaba diye anneme kalırsa ederim bana kalsa etmem az çok beni tanıyan kişiler olarak size de sorayım istedim.
Edermiyim bir daire parası ?

2 yorum:

  1. İnsan hayatına hiç paha biçilebilir mi? Dünyaya paranın gözünden bakan insanlar bir insanın dünyaya ekonomik olarak degerini ömrü boyunca kazanabildiği ve kazanabileceği ortalama para miktarı olarak bakmıslar. Gercek öyle midir ? Tabiki hayır (en azından benim gözümün bakıs acısından bakılınca :) ) Her insan kendisi ve sevdikleri icin paha biçilemezdir... Sizde öylesiniz sevenleriniz için ;)

    YanıtlaSil
  2. bu yorum milyonlarca daireye bedel benim açımdan bakıldığında :)teşekkürler..

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts with Thumbnails