26 Kasım 2010 Cuma

Fıkra # 4



Temel akciger kanseri olmus, doktorlar, " Iki aydan daha fazla yasaman mucize olur!" demisler ve umitsiz oldugu icin tedaviye de son vermisler. Olecegini anlayan Temel, butun dostlariyla helallesmeye karar vermis. Fakat bizim Temel gordugu herkese kendisinin AIDS hastaligina yakalandigini ve iki ay icinde olecegini anlatiyor ve helal etmelerini istiyomus haklarini... Bunu duyanlar Temel'e helallik veriyorlarmis ama bir yandan da elini bile son bir defa sıkıp, kucaklasmaktan kaciniyorlarmis. Temel'in en iyi arkadasi Dursun Temel'in bu yaptigini duyunca sormus; "Ya Temel, anladik sen Kanser oldun olecen, neden millete AIDS oldum diyon, bak herkesi bir korku sardi" demis. Temel; "Ya Tursun, oyle de oleceeezzz boyle de olecez, bari kariyi saglama alalim" dedim

5 yorum:

  1. seni unutur muyum jelibon canavarı :D ben kayıplardaydım uzun bi ara :)

    YanıtlaSil
  2. Selamlar agresifboy blog ödülün var. Benim bloga bir göz at :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler iLhan bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts with Thumbnails