19 Ocak 2010 Salı

Başlık Maşlık Yok....


İçim sıkıntılı bugün.İnsanın hiçbir zaman rol almak istemeyeceği , yaşananların kelimelerle tarif edilemeyeceği acı bir filmin daha fragmanını izledim dün gece.İçim kanadı bir tuhaf oldum uyku tutmadı saatlerce uykudaki bebişlerimi seyrettim,öptüm,okşadım..onlar için verdiğimiz mücadeleleri düşündüm size de böyle olur mu zaman zaman.Bir acayip duygusallık bir acayip empati durumu..Aslında defalarda çekilmişti izlediğim bu film ve her daim kendime yakıştırdığım bir rol kapmışımdır dünyası başına yıkılanlara,sevdiklerini kaybedenlere ait olan..Paylaşabilmek adına acılarını her defasında da izliyorum erkekler ağlamaz sözüne inat gözlerimden boşalan yaşlarla..Oysa değişen sadece oyuncular.yoksa senaryo aynı senaryo, roller aynı rol ve her izlediğimde ateşin düştüğü ocağa serpilecek suyun Yaradan tarafından tez zamanda tedarik edilmesi ve buna sebep olan merhametsizlerin cezalandırılması için dualar ediyorum şu an ettiğim gibi..
Boğazımda düğümlendiği anlardır alabildiğine haykırmak yüzlerine karşı korkusuzca
ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ ULAN !!
ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ ULAN !!
ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ ULAN !!

6 yorum:

  1. tüm kalbimle sana yürekten katılıyor,inan yanan ana yüreklerindeki yangınları hayal bile edemiyorum.
    aslında oyuncularda aynı senaryoda rollerde hep aynı...
    sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  2. sevgili Bubenmishim ;her anne baba gibi miniklerimiz ateşlendiğinde elimiz ayağımız dolaşıyor resmen afallıyoruz ki söz konusu olan evlat acısını Allah kimseye yaşatmasın hayal bile edemiyorum :(

    YanıtlaSil
  3. Allah senin yavrunu sana bağışlasın. Artık şehid haberi duymak bile istemiyorum, bu durumun normalleşmesinden korkuyorum. Vatan bölünmez!! Bölünmemeli, böyle vicdan sahibi insanların olması geleceğe olan umudumuzu yitirmememizi sağlasa da nerede diyorum, nerede vicdan sahipleri, neden hala bir şeyler değişmiyor?
    son olarak
    ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ ULAN !!!!!

    YanıtlaSil
  4. mutluysamnehos; Amin cümlemiz için..Bir şeylerin değiştiği günleri görmeye ömrümüz yetecek mi bilmem fakat ocakları söndüren bu terör belasının son bulduğunu görmezsem herhalde gözüm açık giderim.. sevgi ve saygı ile..

    YanıtlaSil
  5. haberlerde her izleyişimde içimi dağlayan kınalı kuzular onlar :(

    Bu arada "mim" lendin.

    http://dalgalariasmak.blogspot.com/2010/01/onemli-mim.html

    YanıtlaSil
  6. blog hayatımında ilk mim'lenişim hiç unutmayacaklarım arasına girdi bilem :P sevgiyle kal..

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts with Thumbnails